2013. április 22., hétfő

Húsvét lá-lá-lá - 2013

Igen, már a húsvéti asztal kipipálva, finom ételek várják, hogy elfogyasszuk őket, most jöhet az, hogy a locsólók érkezésére készüljünk.
 
Alapvetően sose szerettem, ha meglocsoltak. Kivétel aput és páromat. tőlük "elviseltem" de azért mert ők vízzel garázdálkodnak, nem büdös pacsulikkal. Így készülvén a locsolók "dömpingjére" kitaláltam pár egyszerű ámde annál látványosabb technikát.
 
 
Hozzávalók:
tojások, kavicsok
tüdőnk a tojás kifújáshoz
akrill festék
szalvéta
szalvétaragasztó
 
 
Maga a folyamat:

Vegyünk egy kifújt tojást (kifújás alatt azt értem, hogy kilukasztjuk az alját és a tetejét, és próbáljuk meg dobhártya szakadás nélkül a tartalmát egy tányérba fújni. Kiváló omlett készülhet belőle) vagy kavicsot picit csiszoljuk meg a felületüket. (ez előségeíti, hogy a festék jobban tudjon kapaszkodni a festeni kívánt felületre)
 
Portalanítsuk a felületet és kevés vízzel ecsettel kikeverve vigyünk fel fehér színű akrill festéket a tojásokra, száradás után még egy réteget vigyünk fel. Ez lesz az alapunk.
 
Az alapra decoupage technikával szalvétázhatunk díszeket, vagy szabad kézzel is festhetünk rá mintákat. Én ötvöztem a kettőt!
 
 
Kövesd a Ne Ess Pánikba blogot a Facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése