2014. október 17., péntek

Sütőtökkrémleves

Igen, itt van az ősz, itt van újra, és fel kell tankolni magunkat vitaminokkal. Aki már unja a sima sütőtököt, és már degeszre ette magát vele, akkor se kell aggódni a megmaradt megsütött tökök miatt!
Legyen belőle leves!

Én annyit tettem mindösszesen, hogy a rámmaradt sütőben megsütött tököket (egyenlő részekre darabolva, kb 200 fokon kell kisütni, míg finoman karamellizálódik a teteje és a hús jó puha nem lesz.) Botmixerrel leturmixoltam és hozzáöntöttem ízlés szerint tejszínt. Majd összefőztem őket. Ezután ízlés szerint fahéjjal, gyömbérrel és szerecsendióval ízesítettem.


Hozzávalók:
Egy közepes méretű kaliforniai tök
1-2 dl tejszín
gyömbér, szerecsendió, faháj
só, bors

Mivel nem hiszek a lisztes rántásban, így önmagával sürítettem, tehát csak annyi vízzel öntöttem fel, amíg olyan krémes állaga nem lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése