2014. november 18., kedd

Napi boldogság - Telefonvásárlás

Ma vegvettem a drágaságomat, munkahelyre rendeltem, meg is érkezett. A vicces kollégáim meg mindenkin túltettek.. :DD

Éppen örülök a telefonomnak, mikor a következő sms-t kapom az új készülékre, miután beletettem a simkártyám:
Kedves Ügyfelünk! A készülés a futárnál van, hamarosan megérkezik. A fél év garancia a mai naptól érvényes, Üdv (a cég akitől vettem)

ekkor még nem gyanakodtam, továbbléptem a fél éves garrin, ami amúgy 2 év....jött a következő üzenet:
Kedves Ügyfelünk! Hibás készüléket küldtünk, kérjük hozza vissza!!!

még ekkor sem gyanakodtam, de megnpéztem a papíron, azt kaptam amit kértem.
Következő üzenet:
Fel fog robbanni a készülék!!!

Na itt kitört belőlem, és mindenkiből a röhögés...:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése