2015. február 13., péntek

Napi boldogság - Várva-várt Ünneplés, azaz Happy 30th B-day Party

Eljött a várva-várt nap, ma tartottam a születésnapi bulim. Annyira készültem, hogy szabadságot vettem ki. A buli 2 részből állt: 1. rész 4-5 fele érkeztek a kisbabás vendégek, itt volt a babazsúr, 2. rész: 8-tól a babanélküliek és kutyások kutyákkal hajnalig ereszdelahajamozni :)

A 46 négyzetméteres lakásunkban 36-an voltunk, és mindenki prímán elvolt. Közös ajándékot kaptam 2 párnahuzatba csomagolva. Kaptam egy MAKITA FÚRÓT! Sajátot!!!!! Nagyon vágytam már egy ilyen szuper masinra!!!!! A másik ajándékra valahol számítottam, és félek is tőle nagyon...ejtőernyős tandemugrás, 4000 méterről....azta...leírom és összeugrik a gyomrom :D
De a bungee és hőlégballonozás után ez a következő lépcsőfok! Ami szuper, hogy a párom is ugrik velem. Ja, és van saját sárkányom! Ééééés Don't Panicos nyakláncom!!!! (Köszönöm a Hugicáimnak!)



Elmondhatom, hogy a bulim 12 órán át tartott, délután 4-től, hajnal fél 5-ig. Kár, hogy nem tarthatott még tovább ez az este, de a jó dolgok azért is jók, mert hamar elmúlnak, de az emlékük és az élményük jó sokáig kitartanak!
 




Kövesd a Ne ess pánikba blogot a Facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése