2015. február 10., kedd

Napi boldogság - Szülinapi lufi,sorsjegy, jóga

 Ma van a szülinapom-pom-pompororoooromm, remek a hangulatom-tom-tomtomtororooom.

30 éves lettem. Sokan ilyenkor depresszióba esnek, én meg vidám lettem tőle. Kettőt pislogtam és a társadalom szemében felnőtt lettem. Magam szemében még mindig kisgyerek vagyok valahol, aki naivan, de annál őszintébben figyeli a világ rezdüléseit.Sokat tanultam ezidő alatt, sokat tapasztaltam. Szerencse, hogy ennyi évet már eltöltöttem magammal, egyre inkább megismerkedünk, már szinte barátok is vagyunk. Legjobb ajándékom magamtól, magamnak, azt hiszem: ez. 

Persze mások is gondoltak rám. Végeztem egy szociológiai kísérletet. Levettem Facebbokról a születési napom, és kíváncsian ugyanakkor elvárások nélkül vártam, hogy kiknek jutok eszébe. Nagyon meglepő volt az eredmény. Sokaknak! Viszont, amint elkezdődtek a köszöntések az oldalamon, az futótűzként terjedt...az első falamra posztoló elrontotta a koncepciót! ;) de sebaj, ennek így kellett lenni.

Kollégáim is megleptek, cukormentes tortával és kijutós játék kuponnal! de csak 6 főt vihetek...ki kell válasszam a 6 kedvencem...:)
Húgom munkaidőm végén itt várt a kapu előtt egy lila héliumos lufival, vele sétáltam át a Margithídon, és kapartunk sorsjegyeket, amivel nyertünk!!!

Ma voltam szülinapi jógaórán Istóknál a Mandalában. Nagyon klassz óra volt, igaz nem volt nehéz óra, mint kértem, de pont így volt jó.

Otthon, párom készült meglepetéssel, az előszobában még az izzót is kicsavarta, nehogy gyújtsak lámpát, be kellett botorkálnom az ebédlőbe, követve a gyertyafényt. Várt a meglepi. (Darts nyilak - végre van sajátom!!!!!!!; rózsa és McCafé-s csupacsoki süti - ami 800 kalória, de nem volt mese "meg kellett" ennem ;) )

Szuper nap volt a mai!



Kövesd a Ne ess pánikba blogot a Facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése