2014. április 26., szombat

Napi boldogság - Barátok, család és az M-es nadrág

Ma több olyan dolog történt amiből sok erőt meríthetek.

1) Az egyik például az, hogy összeszedtem az erőmet, és kitaláltam, hogy mégiscsak nekiveselkedek annak, hogy a szétszéledt baráti társaságunkból ismét egységet kovácsolok. Minden hó első csütörtökjére meghirdetek valamit (éttermezés, társasozás pingpongozás...bármi) és aki jön jön, aki nem nem :) Hátha ez segít abban, hogy újra tudjunk egymásról, mert hiányoznak! Aminek nagyon örültem, hogy amint ezt a gondolatom megosztottam, hamar kaptam a pozitív visszajelzéseket.

2) A család még mindig a legszentebb egység, ahol mindig történik valami. Ez a valami pedig egy igazi érzelmi hullámvasút, ezt mindenki tudja aki családban él :) ez a hullám jelenleg egy nagyon jó hullám volt, ugyanis nevetésekben gazdag volt ez a nap a családi köreinkben. És rájöttem, hogy elkezdtem újra bírni a gyerekeket. Volt időszak, amikor annyira nem kötöttek le, de most képes voltam órákon át játszani vele, sőt még a fájós hátammal emelgettem is a gumipadon, és olyan nagyokat kacagott, hogy nem érdekelt a fájdalom. A nagyszülőkkel töltött idő, meg önmagáért beszél. Annyira őszintén tudnak örülni neked, mint a gyerekek, és ki is mondják, noha látszik is, hogy boldogok attól, hogy láthattak.

3) Ez a többihez képest nem akkora szó, de a decathlonban vásároltunk, és vételeztem magamnak pár sortot jógára, futáshoz és egyéb elfoglaltságokhoz. És M-es méretet kellett vennem!!! (Magyarázat: utoljára gimis koromban hordtam M-es méretű bármitis)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése