2014. április 28., hétfő

Napi boldogság - Okmányirodai okulás

Ma ügyintézős napom volt, újított jogosítvány átvétele. Ami magában is elég örömteli, tudván, hogy mennyi macera egy ilyen csekélység elintézése. Fel is készültem lelkiekben, hogy ez jó sokáig fog tartani, de legnagyobb meglepetésemre, mindösszesen öt perc várakozás után sorra is kerültem. Az ügyintéző, akihez kerültem, széles mosollyal üdvözölt, és elkérte a régi jogsim. Kérdeztem, hogy megtarthatom-e emlékbe, mert az a 10 éves fénykép a történelem része. Sajnos, ezekkel neki el kell számolni, így nem kaptam meg. Tovább érdeklődtem - kerestem a megoldásokat -, nem lehet-e, hogy akkor gyorsan lefotózom. Ezt simán megengedte, de a mellette ülő kolleganő hallgatózott, és felajánlotta, hogy kinyomtatják nekem a rendszerben levő adatlapom, azon úgyis ott a régi fotó! Azt hittem nem hiszem a fülemnek, annyira kedvesek voltak, díjazták a flúgomat :) Ilyen ügyintézőket mindenhová! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése