2014. május 3., szombat

Napi bolgogság - Amikor a junk food életet ment

Egy jól sikerült tegnapi bulizás után, jelentkezzen az aki, aki még sose volt másnapos!...no, senki? Akkor mindenki aki érezte már azt, hogy minden egyes porcikája külön életet él, és nem tudsz nekik parancsolni, és már felkelés után liftezik gyomrod és nem vágyik másra, mint börger kajára! Nos, az igazi boldogság ma az volt, mikor kezembe vettem az életet mentő Whopper szendvicsemet, és beleharaptam. Az első falat maga volt a Paradicsom! Szó szerint és átvitt értelemben is :)))

A heverészős napomon, csak hab volt a tortán, hogy végignéztem a Muzsika Hangját. Gyerekkoromban, mikor nagymamámnál nyaraltam, ez volt az egyik olyan film, amit ha bedobtam, hogy nézni akarom, bármilyen későre is járt, megnéztük ;) Mivel sokáig fenn akartam maradni viszonylag elégszer láttam már a filmet. De nagyon szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése