2015. október 31., szombat

Halloween 2015

Ahogy ígértem, fellebben a fátyol, dobpergés éééééééés a 2015-ös Halloween jelmezem nem lehet más mint: GoGo.


Fontos, hogy minden jelmezkelléket kézzel készítettem, a kitűzőn a fegyveren, szöges deszkán, véres cipőn és a szoknyán keresztül. Ami megjegyzem egy férfi ingből lett átalakítva apukám segítségével.







Persze idén sem maradt el, hogy más bajbajutottakat kisegítettem a kreatívkodási mániámmal, így még a sebkészítésben is kiélhettem magam. Bevallom azért a káró ász fejbeépítése nagy kihívás volt, de bíztam a jó öreg barátomban a sebwaxban és a folyékony latexben :)



Érdekelnek Titeket a sminkek lépésről lépésre? Írjatok rám nyugodtan!







Kövesd a Ne Ess Pánikba blogot a Facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése