2014. augusztus 30., szombat

Celebrate 80's 90's with the Hoff

Samantha Fox, Haddaway, Sash, Snap, Twenty4Seven, Sabrina, 2 Unlimited, Vengaboys és a házigazda David Hasselhoff, így mulattunk mi a Hungaroringen 2014.08.29-én az Acceleration fesztiválon.


Már csak ezeket a neveket is végigolvasva, elragad bennünket a nosztalgia, még akkor is, ha ezen zenei formációk csúcskorszakában Te csak Jimi Hendrix-et, Zeppelin-t vagy éppen Queen-t hallgattál. Én ebbe a csoportba tartozom, mert soha nem voltam ennek a műfajnak a rajongója, tehát totálisan kimaradt az életemből. Persze hallottam őket itt-ott, de nem tudtam volna az előadóhoz társítani az adott dalokat. Úgy indultam el erre az időutazásra, hogy most jól bepótolom ami "kimaradt".

Összességében azt kell, hogy mondjam, jól meg volt szervezve az este. Szépen tematikusan fel volt építve, egy-egy előadó kb 30 perces blokkokat játszott, közte Mr. Hoff énekelt nekünk és kaphattunk ízelítőket a 80-as évektől egészen a 90-es évek végéig kis filmek formájában. Mondjuk az sokat dobott a hangulatunkon, hogy éppen céges csapatépítésen voltunk, az én ötletemből, mi, mindenképp jól akartunk mulatni.

Sajnálatos módon David nem énekelte el a Hooked on a feelinget, viszont megnézhettük, hogy élőben fogadja el az Ice Bucket Challange meghívást, és invitál kedvesen mindenkit a véghezvitelre. Mindennek elmaradhatatlan kellékei voltak a piros fürdőruhás lányok, csak úgy mint az estén a sok flitteres testhez simuló ruha is. Komolyan, alulöltözöttnek éreztem magam, mert a közönség nagy része igencsak készült. Vagy Baywatchos egyenruhában, vagy Hoff maszkokkal vagy egy-egy 80-as 90-es évekbeli kiegészítővel. (kedvencünk a neon színűre fújt telefonzsinór volt hajba tekerve). Az előadok megpróbáltak kitenni magukért, és tizenéves lelkesedéssel ugrálni és énekelni. Kiknke jobban sikerült, kiknek kevésbé. Samantha Fox előtt becsülendő, hogy végig élőben énekelt (bár helyenként jobban szerettük volna a playbacket), Vengaboys-ék kifejezetten jól szóltak. David Hasselhoff zseniális, ahogy önmaga paródiájaként táncol és énekel a színpadon. Mindig is szerettem a cinikus embereket, de ő még arra is rájött, hogy ebből simán lehet pénzt csinálni. David, király vagy! Ami nekem furcsa volt, hogy az estét egy DJ szett zárta és a fellépő sztárok se szó se beszéd tűntek el a színpadról. KITT is ki volt állítva, de hozzá elég méltatlan helyen. A kijáratok mellett ácsorgott a porban elég gyér megvilágításban, így az éjjeli fényekben fényképezni szinte lehetetlen volt.

A jó hangulat ellenére, örülök annak, hogy csak most lehettem részese ennek az élménynek.
Mert most ez már vicces, a maga idejében, amikor ez vérkomoly műfaj volt, meg egyszerűen rossz. Nekem is meg kellett érni arra, hogy kellő iróniával fogadjam be lelkembe ezt a csudálatosan sikerült estét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése