2014. augusztus 8., péntek

KFT koncert "nem öregek vagyunk, csak régebb óta fiatalok!"

Már a Napi boldogságom eléréséhez elegendő volt maga a gondolat is, hogy megyünk KFT koncertre. Ez a boldogságfaktor csak nőttön nőtt az egész este alatt.

Nem mondanám, hogy oly nagyon rég szeretem a Kft-t, munkásságuk első 10-15 évéről eléggé lemaradtam, ami betudható annak, hogy pár generációval frissebb kiadás vagyok, és annak is, hogy akkoriban mikor nyitottam a zene felé, akkor nem ők képviselték számomra a főbb csapásvonalat.
A koncerten amúgy András is megemlítette, az Afrika első verziója előtt, hogy akár öregeknek is lehetne őket mondani, de tulajdonképpen "ők csak régebb óta fiatalok"

Ez a gondolatmorzsa nagyon megtetszett, mert teljes mértékig igaz az, hogy az ember annyi éves amennyinek érzi magát. Ez az összejövetel meg nagyon segített bennünket abban, hogy még jobban érezzük magunkat a bőrünkben. A közönség összetétele teljesen vegyes volt, de mindenki egy emberként énekelte a klasszikus Kft dalokat, de akkor se jött zavarba senki, ha éppen nem ismerte a szöveget, ugyanannyira felszabadultan élvezte az előadást.

Bevallom őszintén, nagyon féltem a SZTÁRvendégektől. Már előzetesen láttuk a Kft Facebook oldalán kikre számíthatunk. Azt kell mondja, hogy kellemeset csalódtam Danics Dórában és a Hoolinganses fiúkban, mert olyan alázat és szeretet volt érezhető rajtuk a vendégszereplésük alatt, hogy hirtelen azt is elfelejtettem, hogy mennyire nem vagyok oda értük. Tényleg le a kalappal, jó volt látni, hogy ego-juk elé tudták helyezni a közös célt. Ünnepeljük meg a Kft-t és örömzenéljünk. Hajós András természetesen hozta önmagát, ő nem okozott sem meglepetést sem csalódást. Hallhattuk az Afrikát szuahéli nyelven is és hegedű kíséretben.

Az egész estét megkoronázta az, hogy Andrásnak személyesen meg tudtuk köszönni a koncertet, mert észrevettük, hogy a színpad mellett "gyűlik a nép" és mi is odasereglettünk. A gratulációért cserébe kaptunk aláírást és egy közös fényképet is, amire ha ránézek vagy rágondolok, ez a szuper este jut eszebme róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése