2014. augusztus 10., vasárnap

Napi boldogság - A nem megvakulás öröme

Lehet, hogy kevesen hiszik el, hogy nem passzióból öntöttem a szemembe egy deci 6%-os almaecetet...Pedig tényleg véletlen volt és tényleg pont a szemembe. Mondhatni eléggé fájt. Fél órán át mostam ki, párom odakészített nekem szemmosó pohárnak egy barominagy bögrét, (nem tudom, lehet azt gondolta, hogy kikapom a szemgolyóm, átöblítem és visszateszem) a szemmosó pohárról, kémia óráról még olyan emlékképeim vannak, mintha egy felespohár lenne, amibe vizet kell önteni rácuppantani a szemre és hátravetni a fejünket majd belepislogni a vízbe. Mindegy. Kimostam enélkül is, aztán bőszen csöpögtettem bele a párom által gondosan odakészített tejet. 

Félve mertem csak látás szándékával kinyitni a szemem, de boldogan tapasztaltam, hogy még megy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése