2014. július 3., csütörtök

Napi boldogság -Volt Fesztivál - 2. nap - Őszinte vélemény

Komolyan, egyre jobban hiszek abban, ha keresed a világban a szépet és a jót, akkor az másokra is hatással van, és nem félnek elmondani valamit, amit éreznek.
Ma ezt mondta nekem (persze hozzátéve, hogy elképzelhető, az elfogyasztott rum beszél belőle) :
"Nézegettem a régebbi fotóimat, és amikor látom, hogy mosolyogsz, olyan, mintha kisütne a nap"
Hozzátette még, hogy ettől neki mindig olyan jókedve lesz.

Egy öleléssel viszonoztam mindezt. Olyasvalaki mondta, akit 14 éves kora óta ismerek, és lássuk be nem sűrűn beszél az érzéseiről. Szóval a lényeg az, hogy megint úgy okoztam jót másnak, hogy nem tudtam róla, csak azért történt mindez, mert ilyen vagyok, és megint egy ember aki ezt a tudtomra is hozza, és az univerzum jófej, mert látja a változott hozzállásom, és bevonzok olyan pozitív visszacsatolásokat amiket nem is remélek.
Ez a mondata teljesen őszinte megnyilatkozás volt, mindenféle érdekektől és sallangoktól mentes. Nagyon boldog vagyok, hogy ezt megosztotta velem, szerintem el se tudja képzelni mennyit jelent. Azaz lehet, hogy el tudja képzelni, mert mondtam neki :)


A mai napon ismét próbáltuk zenélni, de valahogy nem jött össze, úgy tűnik ez direkt nem megy. Elmentünk inkább koncertekre. Ma volt Jared Leto 30 másodperc alatt a Marsra formációja. Hát, a véleményem nem sokban változott róla, sőt. Mondjuk arra jó, hogy a közönség ki jumpolhassa és kióó..óóó.óóóóóóózza magát.

Jaredet Steve Aoki követte, akiről bevallom őszintén nem tudtam eddig se sokat és ezek után se szeretnék hallani. Olyan "zenét" csinál, amitől az emberben, legalábbis bennem, mérhetetlen feszültség halmózodik fel, ami tehetetlen düh formájába forrong és lüktet. Lehet jól csinálja, mert kivált érzelmeket emberekből. De akkor is. Fáj. Nem akartam tovább hallgatni, így ármenekültünk egy másik színpadra, ott nem tudtuk mi lesz. Ott se találtunk kedvünkre valót, így kitaláltuk, hogy mászkálunk, és megnézzük a Szerencsejáték Élő húzás játékát.

Arról szól mindez, hogy felrögzítenek egy embert, és a társa joystick-kal irányítja egy gimnasztikai labdákkal teli rész fölött, egyszer csak beleengedi, és ki kell húzni egy labdát. Ha sikerrel jár az ember, akkor a labdán lévő szám alapján, nyereményhez lehet jutni. Lévén, hogy ez a napunk totál elkeseredés volt koncertek terén,
sorbaálltunk, hogy ezt mi akarjuk. Szerencsére nem is voltak sokan előttünk. És ez nagyon jó móka volt :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése