2015. január 19., hétfő

Uszodapara, másképp

Féltem, mert úszás előtt mindig félek az első pánikrohamom óta. Megérkeztünk az uszodába a torkomban dobogott a szívem, és meglehetősen száraz volt a szám. Elhatároztam, nem hagyom magam, mert imádok úszni. Mikor a medence szélén ülve bevizeztem az úszószemüvegem, nagyot sóhajtottam, felvettem, és csobbantam. Amint belemerültem a vízbe, és éreztem, ahogy elkezdtem tempózni, fejemet a vízbe merítettem, és a suhanástól a víz szinte simogatott. Azt éreztem, hogy "Igen, ezt én imádom, imádok úszni" Megérte elmenni, megérte minden előzetes izgulás (persze dolgozom rajta, hogy ne mindig ekkora tortúra legyen a lelkemnek), mert boldog voltam, hogy úszhattam. Lement az 1km 30 perc alatt, amire nagyon büszke voltam. Mégsem estem ki annyira a ritmusból.


Kövesd a Ne ess pánikba blogot a Facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése