2014. december 10., szerda

Karácsonyi lidércnyomás, vagy inkább újra előjön a pánik

Nehéz napokat élek meg mostanában. Sajnos elég csalódott is vagyok. Magamban, meg azokban a dolgokban, amikben hittem, hiszek. Néha megingok, hogy jó amit csinálok? De akkor miért vagyok rosszul??

Fejfájás, szédülés és az arcom bal oldala zsibbad...szívesm hevesen ver, kapkodom a levegőt.  Persze az se tett jót, hogy olvastam a női infarktusról egy cikket, hogy a nőknél ez máshogy jelentkezik, mint a férfiaknál...természetesen minden tünetben magamra ismertem, alig bírtam elaludni. A másnap még rosszabb volt, alig jutottam be reggel a masszőrömhöz. Megérkeztem hozzá, köszönés után közöltem vele, hogy éppen pánikrohamom van, de ne ijedjen meg, ura vagyok a helyzetnek, csak most éppen infarktusom van.
(milyen nevetségesen hangozhat ez olyan ember számára, aki nem tudja miről beszélek, de amikor benne vagyok egy rohamban, ez sem érddekel...)

Meglepő de a masszázs végére jobban lettem, de sajnos nem úsztam meg ennyivel a napot. Délután,,művészetterápia előtt is jött egy roham, hasonló tünetekkel...

Csalódottság, gyengeség lett úrrá rajtam, és szomorúság, hogy az éves munkám eredménytelen....


-------------------------------------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése