2014. december 31., szerda

Mit értem el 2014-ben, avagy összegezzük az elmúlt évet

Akkor lássuk listába szedve az elmúlt évem eredményeit. Nagylevegő és start!

Tények:
Egyéni vállalkozó lettem
Beadtunk pályázatot állami támogatásra
Német tanulás
Insanity-t végigcsináltam
Blog
Vettem egy új menő okostelefont
Munkahelyi előléptetés
Munkahelyi elismerés
Bungee jumpingolás
Hőlégballonozás
Sok koncerten és fesztiválon való részvétel
Nagymamám majdnem minden nap meglátogattam
Naplóírás
Művészetterápiára járás
Rajztanulás


Lelki fejlődések:
Boldog lettem
Bátrabb lettem (Bungee)
Tudok dönteni (Bungee)
Gyomortükrözés "élménye"
Idő arra, hogy kettesben legyünk a párommal
Kiállok magamért
Magam adom
Napi boldogságok észrevétele
Barátaimmal emélyült a kapcsolatom
Rendeződése a családi kapcsolatoknak
Élménygyűjtés
Örülni az apróságoknak
Szembenézni és újra végigélni a pánikrohamokat (hogy le tudjam írni)
Ügyelek arra, hogy ha valaminek örülök, tudja meg az is, aki miatt örülök
Pozitív visszacsatolások kapása, azért, mert az vagyok, aki
Közelebb kerülni a másikhoz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése