2014. december 17., szerda

Ping-pong ütő profiknak

Céges karácsonyi bulin, húztunk neveket ajándékozásra. Olyasvalakit húztam, aki maximalista, mind a sportokban, magánéletben és a munkában is (nem értem, hogy nem fárad el :D ). Tudom róla, hogy nagyon szeret ping-pongozni, de túl ügyes. Ezért kap egy olyan ütőt, amivel kihívás lesz a játék.


Hozzávalók:

1 db olcsó ping-pong ütő (Tescóban hozzá lehet jutni kb 400 forintért)
Körkiszúró készlet (jó, ha az embernek ezermester apukája van, és lehet kölcsönkérni)
Akkus fúró (nekem van sajátom, kelengye tartozék)


Folyamat:
Helyezzük el a klilyuggatni kívánt ütőt 2 lécen, hogy könnyű legyen fúrni. Válaszzuk ki a megfelelő körkiszúró méretet. Én kettő olyat válaszottqam, amin átesik a normál ping-pong labda, és kettő olyat, amibe beleszorul. Féltem, hogy átszakad hamar a vékony préselt fa, ezért az első körkiszúrás előtt, előfúrtam a kijelölés mentén. A többinél már bátran nekiestem. Azért jó ha van valaki aki tartja az ütőt, vagy ha van kéznél remek satu az is megteszi.Csomagoljuk vissza eredeti csomagolásába, úgy hogy a papír eltakarja a lyukakat, és nevessünk, mikor átatjuk, közbe videózzunk! Jó játékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése