2014. december 21., vasárnap

Napi boldogság - Barátokkal lenni, és felhívni a figyelmet egymás jótulajdonságaira

Közös ébredés, közös reggeli, ping-pong és örülés egymásnak.
Kitaláltam egy játékot, mivel megbeszéltük, hogy nem adunk egymásnak ajándékot, de mégis vigyünk haza valamit.


Hozzávalók:
annyi papír ahányan vagyunk
fonal vagy cellux a felrögzítéshez
tollak
és a pozitív gondolatok

Folyamat:
Mindenki kapott egy lapot, amit felakasztott a hátára, mindenki kapott egy tollat. A feladat az volt, hogy körbe kellet járni, és minden ember hátán lévő papírra az adott személyről jó tulajdonságokat kellett írni.

Amikor megnéztem az én papírosom, sírva fakadtam, tudtam, hogy saját csapdámba esek :) Mindenkinek tetszett ez a játék, meg mindig jó magadról pozitív külső szemlélő által megdigyelt tényeket olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése